Malmö

Vilken trevlig kväll de blev igår. Åkte in till Malmö vid fem tiden för After Work med Marit och Johan. Vi gick först till Mosaik och åt några smårätter, sen gick vi vidare till hotellet Best Western och satt i deras lounge och pratade. De hade på hotellet happy hour från klockan 17.00 och tills vidare :) Tyvärr var detta deras sista kväll att ha det, eftersom Lilla Torg konkurrerar ut dem nu på sommaren. Men vi får hoppas att de trots allt kommer ha någon sådan kväll i sommar.
 
När klockan närmade sig halv ett och hotellet började stänga ner kände vi att det kanske var dags att gå. Jag gick mot tåget som jag trodde skulle gå oftare än vad det gjorde. Fick vänta på centralen i 45 minuter innan tåget började rulla. När vi väl åkte så stannade vi på alla mellanstationer. Så innan jag var hemma och låg i sängen var klockan över två. Blev en lång men rolig kväll :)


Jag, innan jag åkte in till Malmö.

Fina Marit och Johan på Mosaik.

Mina smårätter, pasta och grillspett.

I eftermiddag ska jag på 30 års uppvaktning för Alexandra och sen ikväll är det schlagerfest i Malmö med glitter och glamour :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0