Nya glasögon

Jag och mamma var och beställde nya glasögon för två veckor sedan på Glasögonmagasinet i Lund. Vi var båda verkligen i behov av nya, eftersom det var fyra (!) år sedan vi köpte nya sist. Jag valde ett par som var bruna av märket Esprit och mamma ett par svarta från Lacoste. Förra veckan var jag och hämtade mina, är jättenöjd med dem. Känns som de passar mig perfekt. Mamma blev lite lätt avundsjuk att jag fick mina så fort efter beställningen, men i dag kom äntligen hennes. Så nu är vi lika snygga :)


Mamma med hennes nya brillor.

Jag med mina glasögon.

Glöm inte att titta på Kungafamiljen i kväll klockan 20.00 på TV4.

Nu ska jag till Frida på fika!
Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fina ni är=) Nej, det ska jag inte missa, hehe! Hälsa Frida. Puss

2010-05-17 @ 18:48:20
Postat av: Matilda

vad snygga ni är <3

2010-05-17 @ 22:17:43
Postat av: Johanna

Tack :-)

2010-05-18 @ 09:27:06
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Peter

Så mamma har brillor och du har glasögon :•)

2010-05-19 @ 07:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0