Ögon

Efter en kvinna fyllt 25 år så påstås det att hon får sina första rynkor, då vid ögonen. Jag är inte 25 år än, men jag tänkte i förebyggande syfte använda ögonkräm ibland. Hittade en som verkar bra på Medstop (tidigare Apoteket) för 69 kronor. Så står det om den: "Vårdande  och stärkande ögonkräm som reducerar fina torrhetslinjer". Kan vara värt att prova.

I går hade Nova öppet längre än vanligt, enda till klockan 22.00. Hade ingen bil och fick ingen skjuts i början på kvällen, så jag fick vänta tills bilen kom hem. Eftersom jag visste att en del butiker skulle ha bra erbjudanden så körde jag dit. Blev mest att jag köpte till andra än till mig själv. Fick tag på ögonskuggor jag letat efter. Hittade dem på H&M, en vitglittrig och en guldig.

 
Ögonskuggorna.

Ögonkräm från Medstop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0