Sola och drogtestas

Jag hade tänkt sitta ute och sola i dag eftersom de lovade att det skulle bli varmt i dag också. Hann sitta ute en stund innan det började smådugga. Det var inte alls så skönt som jag hoppades. Får be till vädergudarna att vädret blir bättre till i kväll. Då kommer Marit och Johan in och vi ska gå på Lundakarnevalen och ha det trevligt.

I eftermiddag ska jag till Tetra Pak (där jag ska sommarjobba) och ta ett drogtest. Deras policy när man ska jobba där. Har gjort det några gånger tidigare så det ska säkert gå bra i dag också. Får hoppas att jag har mer kvar, har kissat flera gånger redan :-)


Här hade jag tänkt sitta och sola, om inte regnet hade kommit.

Karnevalen.

Kommer ni ihåg min stora fina ring som jag berättade om för någon dag sedan?
Igår släppte pärlan från sitt fäste. Hittade som tur kvittot, och det är nästan på dagen
två år sedan jag köpte den. Idag ska jag ner till stan och prata med dem i butiken,
har trots allt fått en garanti om att pärlan aldrig skulle släppa.

Ska ni på karnevalen i helgen? Då ses vi kanske :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0