Stortorget

Det blev som jag trodde ett glas vin ikväll, gott :) Hade en toppenkväll med Evelina på Mosaik på Stortorget i Malmö. Mycket tjattrande och sköna timmar i solen.

Även fåglarna verkar tycka det är kul att hänga på uteserveringar, för plötsligt när vi sitter där så tycker någon fågel att den ska bajsa precis ovanför där jag sitter. Får bajset på mina jeans och även stänk på tröjan, tack fågel!
Som tur var Evelina snäll och gick in och hämtade servetter. Hade inte direkt kunna gå in med bajs på byxorna, kan bara tänka mig hur det hade fortsatt ner på resten av benet.
Fick dock tipset av damerna vid bordet bredvid att det gav tur att att få fågelbajs så jag skulle köpa lotter. Det gjorde jag, köpte två trisslotter påvägen hem. Har inte skrapat dem ännu, men håll tummarna.

Var inne på Body shop och köpte en ny body lotion, White musk.. ny doft som luktar superfräsch och god.


Evelina.

Mitt vin, blev ett glas rött.

Hann med att fånga fågelbajset på bild.

En staty på Stortorget var det full med skum, fick veta att det förmodlingen
var diskmedel som någon blandat med vattnet. Lite busigt men ganska fint.


Min nya body lotion med en frisk doft.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha du är för rolig gumman! Dricker vin varje kväll:D

Och du, jag har fått fågelbajs på mig FYRA gånger under min livslängd, 24 år och har redan fått mer än vad en person i snitt får på sig under livet.

Ses imorgon!

Puss

2010-05-20 @ 22:02:06
Postat av: Johanna

Ja, det blev visst vin i går också :-)

Spännande med fågelbajs, förstår inte hur de lyckas träffa.. damen bredvid var väldigt tacksam att hon inte fick på sin vita jacka! Hoppas det går bort när man tvättar det?! Har tagit med tvål och vatten men de verkar inte släppa.



Ses i kväll!

Puss

2010-05-21 @ 08:24:39
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha usch, folk får sluta att mata fåglarna så de inte bajsar så mycket! Jag tror det går bort i tvätten annars. Har själv fått på jeansen, två gånger i håret ( mamma panik tvättade mitt hår så jag inte skulle få löss eller va det nu kan finnas i fågelbajs ) och en gång på handen.

Axel fick en stor bajs på sin axel en gång i malmö haha.Fick gå i i en affär och köpa en ny tröja.

Puss

2010-05-21 @ 09:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0