Dagarna är räknade

Det är inte många dagar kvar nu i skolan eller med klassen denna termin. För på måndag börjar min praktik och jag slipper att åka till Hässleholm under tio veckor. Vilket är underbart!! Vi är inte tillbaka förrän i slutet av januari och då är det vår sista termin på utbildningen. Fattar ni, när vi kommer tillbaka då ska jag bara gå knappt tre månader i skolan. Resten av tiden sen är praktik. Sen ska jag aldrig mer läsa igen.. Eller jo, kanske. Men då ska jag läsa i Lund eller Malmö, och inte i en håla som Hässleholm. För tråkigare får man leta efter!

Åhh, vad jag längtar tills nästa vecka.. då ska jag istället glida runt i en lastbil med någon fräsig chaufför ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att du får 10 spännande, lärorika, givande och roliga veckor. Puss

2010-11-09 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0