Konferens

Godmorgon,

Idag är det veckans bästa dag, Fredag! Och jag är ledig från Posten.. De skulle på konferans så då fanns det ingen mening att jag skulle sitta där. Ska istället försöka skriva lite på rapporten tänkte jag. Sen vid lite i ett ska jag ner till stan och klippa luggen :)

Nu ska ni får höra en annan sak, som jag skäms lite över.. Fick höra att jag pratar mycket ungefär "men du pratar på ganska bra du också".. Då ville jag bara sjunka genom jorden. Det var vid helt fel tillfälle som jag fick höra det. Ska jag börja vara tyst istället? Jag vet att jag kan babbla på ganska bra.. men mest om jag är med folk som själva pratar mycket. Är jag i ett tystlåtet sällskap så brukar jag oftast kunna knipa igen mer. Kommer fortfarande ihåg på utvecklingssamtalen när jag gick på högstadiet och gymnasiet att de sa till mig att jag pratade förmycket på lektionerna. Jag är helt enkelt en babbelmaja.. men är det ett problem, tycker ni det?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan bara svara för mig själv, men jag gillar folk som pratar, så nej, det är absolut inget problem! Jag pratar också mkt=) Puss

2010-11-26 @ 09:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0