Lastbil

Jag är full med information efter dagens möte. Det har varit mycket nytt men så intressant. Har kommit på många nya ideer och funderingar inför mitt projekt. Så det känns toppen!

Imorgon ska jag åka lastbil, min dröm ska gå i uppfyllelse då. Nästa vecka ska jag ev. åka med en skåpbil.. När trafikledarna frågade vad jag hade för krav på chauffören så sa jag "han ska vara snygg, singel och mellan 25-30 år". Av någon anledning hade de tydligen en perfekt kandidat (enligt de själva). Så nu är det allmänt känt på stället att jag ska ut och åka med en snygg singelkille nästa vecka.. hmm.. pinsamt eller vadå?! Ibland blir det lätt en höna av en fjäder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0