Nu får det vara nog

Nu ska jag berätta..
Under våra 10 veckor som vi är ute på praktik så ska cirka 50% av tiden läggas på vårt projektarbete, dvs. att vi bland annat under den tiden ska skriva på vår rapport. Det betyder att 2-3 dagar i veckan så bör vi koncentrera oss på att syssla med projektet. Och för min del så har jag lättare att fokusera på att skriva om jag är hemma. Så enkelt är det. Under praktiken i våras var jag hemma och skrev en dag i veckan. Och snacka om att jag fick gjort vad jag skulle. Var totalt helt slut på kvällen. Därför hade jag tänkt att göra likadant denna praktik.

Då jag dessutom delar min rum på Posten men en annan så passar det sig bättre att jag håller mig hemma eller på biblioteket de dagarna han behöver rummet, istället för att sitta ute bland trafikledarna där det är full rulle hela tiden.

För att gå vidare så fick vi ett mail från vår lärare igår "ni ska infinna er på praktiken fem dagar i veckan.. detta innebär att ni inte ska sitta hemma ett par dagar i veckan". Jag vet inte vart han fått detta ifrån mer än att jag misstänker att NÅGON/NÅGRA i klassen varit påhugget att berätta att de ska vara "hemma" 2-3 dagar i veckan. Att det ska behöva vara så förbannat svårt att hålla käft. Sluta spring till Fredrik för minsta lilla och sluta sabba för alla andra.

Jag kommer bortse från Fredriks mail och fortsätta att köra på min plan. Är det nu någon av er som vill skvallra för honom, så varsågod!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur orkar folk??? Puss

2010-11-25 @ 12:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0