Programledare

Jag har inte smällt vem som ska vara programledare för Melodifestivalen 2011. Har ni läst vem det blir? Rickard Olsson och Marie Serneholt. Finns det inga andra än två avdankade b-kändisar? Rickard Olsson var bra när han hade Nyhetsmorgon på TV4 för flera år sedan, men sedan dess har det bara gått utför. Och nu senast så springer han runt i röda jeans och färgar håret?! Hallå.. Och Marie som har snott Skånes snygging och som dessutom inte verkar kunna stå på egna ben utan ska göra allt som Måns gör.. först Grease sen sjöng hon i Melodifestivalen och nu ska hon leda Melodifestivalen.. åhhh.. Nej, jag är glad att jag inte lagt pengar på att se det live nästa år!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan inte annat än att hålla med! Katastrof! Puss

2010-11-17 @ 19:15:29
Postat av: Johanna

Det är nästa så jag skulle vilja bojkotta hela festivalen.. men det vet jag att jag aldrig kommer klara :)

2010-11-17 @ 19:17:11
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är nästa så jag skulle vilja bojkotta hela festivalen.. men det vet jag att jag aldrig kommer klara :)

2010-11-17 @ 19:17:11
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha jag med! Men som du säger, det kommer jag aldrig klara! En av årets höjdpunkter:)

2010-11-17 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0