Projekt

Jag har fått mitt projekt nu på praktiken. Det blir att planera om i lasthallen, vid ankommande och avgående gods. Kan tyckas svårt, och det kommer det säkert att bli också. Men till min hjälp så har jag två killar som också ska vara med i detta projekt. Det är ett "verkligt" projekt så ska det sättas i rullning den första januari 2011, vilket som är extra kul då jag fortfarande är kvar här då. Idag fick jag mer information om vad som är tänkt och nästa vecka kommer vi sätta igång med skisser och tankar. Just nu sitter jag och tittar på hur det nya distributionsplaneringssytemet ser ut och ska så småningom försöka börja arbeta med det också. Även detta ska vara klart tills årskiftet.

Fick reda på idag att jag ska sitta med processavdelningen imorgon. Det betyder att det inte blir någon lastbilsfärd för mig då. Åhh, jag som längtar så jag håller på att dö för att få åka! Hoppas det blir snart ialla fall.


Kommentarer
Postat av: Marie

Herregud så härligt, bara fläska på med spaghettidiagrammen! <3

2010-11-16 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0