Resa

Under ett halvår så har jag varit i Ungern, Italien och England. Jag som aldrig tidigare varit ute och rest. Aldrig. Jag har fått mersmak för detta. Och nu vill jag iväg igen, eller kanske inte nu, men jag vill boka nästa resa! Det finns så många städer och platser jag vill se. Och jag har dessutom så mycket att ta igen, som jag missat alla år jag inte rest. Vet bara inte med vem jag ska åka. Nästan alla av mina vänner har sina pojkvänner som de hellre åker med och Matilda har Fredrik men jag har ingen. Det finns inte alltid bara fördelar med att vara singel.. Ialla fall inte när större delen av ens bekantskapskrets är sambo/gifta/i förhållande osv. Men ni behöver inte tycka synd om mig, jag kan ju alltid åka själv..


Kommentarer
Postat av: Frida

Och så säger du att du inte ska hälsa på mig i nyc =(

2010-11-04 @ 23:08:19
Postat av: Johanna

OM nyc blir av, så är det något jag får ta ställning till det då!

2010-11-05 @ 06:48:25
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag känner precis samma sak! Men vem vill resa med en kompis som har barn?? Nu har iaf jag och en kompis i samma situation bokat en resa till Budapest 3 dagar över julen! Underbart!!!

Annars hade jag fasen åkt själv...fast det känns samtidigt också lite deppigt...

Ses nästa fredag! KRAM

2010-11-05 @ 08:25:52
Postat av: Maria

Jag kan åka med dig:) Puss

2010-11-05 @ 08:43:51
Postat av: Johanna

Jaa, Maria! Jag åker gärna :) Puss

2010-11-05 @ 14:35:52
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Marit

Och glöm inte London i vår! :-)

2010-11-06 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0