Skor

Jag tyckte att jag hade rustat mig bra inför de 10-15 minusgraderna som det ska bli nästa vecka, ny jacka, ny halsduk, nya vantar och ny mössa.. kanon! Tills idag när jag hade varit hos frissan.. då kom jag på SKOR.. frös som en idiot om fötterna!! Gaaahh.. och jag inga varmfodrade skor hemma, för de har jag slängt så det är bara att försöka hitta ett par nya. Och jag som inte alls tycker det är roligt att shoppa skor eftersom mina fötter har olika storlekar. Får ut på skojakt i helgen, ett ont måste.


Hittade dessa på Din Skos hemsida och något liknande kan jag tänka mig.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska leta skor i Göteborg:) Puss

2010-11-26 @ 14:41:34
Postat av: linda

Hejsan! sökte på om det fanns sierskor i staffanstorp.. och då kom ett äldre inlägg från dig upp.. så jag tänkte fråga om du har varit hos hon christel dahlin? :) skrev min mejl. hoppas på svar!

2010-11-26 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0