Tre kronor

Jag har väntat och väntat, och nu äntligen är den här, Tre kronor boxen. Ni kan inte ana min lycka, som jag längtar. Jag bokat på CDON och de bör komma nästa vecka.

Tre Kronor är succéföljetången som sändes på TV4 mellan 1994-1999.

Vi följer familjerna i det lilla samhället Mälarviken.

Det är en historia om kärlek, familjerelationer, om värme och gemenskap. Men också om dramatiken kring arbetslöshet, svarta pengar och flyktingpolitik.

I Mälarviken ligger idrottshallen "Tre Kronor" som är den centrala samlingspunkten där ungdomarna tränar och många av föräldrarna arbetar. Historien kretsar främst kring familjerna Wästerberg, Lindgren, Sjöqvist och Gustavsson.


Kommentarer
Postat av: Maria

jag med:) LÄNGTAR!! Puss

2010-11-03 @ 11:05:58
Postat av: Frida

OMG!!! Tre kronor kväll snart Maria och Johanna???=) Puss

2010-11-03 @ 18:08:49
Postat av: Johanna

JAA!! :-)

2010-11-03 @ 21:08:32
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Gun

Ärligt??!! Tre Kronor??!!! Trodde på fullaste allvar att det hade passerat och aldrig skulle upprepas. Men så fel jag kunde ha.

Alla ska trivas, njut!

2010-11-04 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0