Garn och GI

Jag var på Media markt drygt en halvtimme idag, tillslut så kom de på att det nog var själva laddaren det var fel på?! Om man nu lämnar in en dator där felet är att datorn inte laddas ordentligt. Ser man då, som serviceavdelning, inte till att kontrollera laddaren? Nu har jag ialla fall fått datorn med en tillfällig laddare. Min laddare är på reperation..

Sen efter vi varit på där körde vi till Arlöv. Mamma är sugen på att börja sticka igen och jag vill ha en magtröja. Hittade ett mönster vart vi ska korta av längden på. Köpte även garn och stickor.

Lagade wok när vi kom hem. Kan verkligen rekomendera IKEAs wok panna, den är grym och kostar bara 59 kronor! Har dessutom köpt nya GI böcker. Ska läsa mer om metoden så jag kan bli smal.


Mamma i garnaffären.

Garnet, mönstret och stickorna.

Wok.

GI böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0