Helevetes dag

Jag kommer aldrig mer påstå att jag är tillfreds med hur jag har det. För då kommer ett bakslag som slår ner en direkt. Jag hade praktiken typ klar, men idag kommer ett mail "Vi har haft personer som har slutat, och det dyker upp problem som påverkar oss i så stor utsträckning att jag måste säga nej till pratiken hos oss." Och det visste man inte häromdagen när man typ sa ja till mig?!

Detta förstörde min dag. Kunde inte koncentrera mig i skolan och på grupparbetet. Tankarna var i fullt fokus på praktiken. Men jag har mailat till en kontakt på Posten och väntar på att höra något från honom, samt att jag ska på intervju på Ekdahls Åkeri på måndag.

Inte nog med detta så trängde en man sig i kön när jag var och handlade mat. Orkade inte säga något för jag är inte säker på att jag hade kunnat behärska mitt språk.

Nu ska jag till stan och förhoppningsvis blir jag på bättre humör av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0