Jobb

Som jag har berättat tidigare så söker jag ju extrajobb. Nu har jag fått erbjudanden om jobb, och inte bara ett utan totalt 3+1 stycken (har redan så smått börjat jobba på ett av dem)!!

Jobb nummer 1: Telefonintervjuare.
Arbetstid mellan 17.00-21.00 på vardagar.
Fördel: Flexibelt, styr själv hur mycket man vill jobb.
Nackdel: Kan bli långtråkigt.

Jobb nummer 2: Försäljare i en kakelbutik. 
Arbetstid mellan 15.00-18.00 på vardagar samt 10.00-14.00 på lördagar, fast schema.
Fördel: 
Nackdel: Stressigt jobb och stressigt med fast schema.

Jobb nummer 3: Via rekryteringsföretag. Lagerjobb i Svedala.
Arbetstid: Vid behov, dagtid.
Fördel: De månar om deras anställda.
Nackdel: Dagtid och i Svedala.

Jobb nummer 4: Via rekryteringsföretag. Logistikarbetande, mycket tunga lyft.
Arbetstid: Flexibelt, styr själv hur mycket man vill jobba.
Fördel: Arbetstiderna.
Nackdel: För tunga lyft.

Råd mig!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är duktig Johanna! Lycka till med vilket/vilka du väljer :-)

2010-10-26 @ 19:38:04
Postat av: Frida

Du måste ju väga in lönen också ;-)

2010-10-27 @ 08:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0