Sittsår

Jag har varit ledig från skolan i ungefär en och en halv vecka. Det har såklart varit skönt och avslappnade att få lite ledigt. Även ifall jag pluggat till tentan så är det mycket skönare att själv kunna styra tiden än att åka till Hässleholm. Men herregud, det känns som jag har fått sittsår. Jag är så trött på att sitta i soffan. Jag äter, pluggar, vilar och sitter i soffan. Första dagarna är det underbart men nu får jag nästan panik! Vet inte vart jag ska ta vägen. Det spelar ingen roll att jag varit ute och gått om dagarna, städat och tvättat här hemma, jobbat på kvällarna, träffat vänner osv. För tillslut så landar jag ändå i soffan. Och ikväll hade jag tänkt se filmen på TV3, kan man se den stående tro?!

Kommentarer
Postat av: Frida J

Vet precis hur du menar! Sista veckan innan tentan kändes det som att dagarna var likadana...samtidigt som man längtar efter en ledig dag när man väl är igång igen. Lycka till imorgon, du klarar det galant som vanligt! Puss

2010-10-31 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0