Cykeltävling

När jag cyklade vidare hem sen så hade jag en ofrivillig cykeltävling med en kille. Han körde om mig på en raksträcka och tittade på mig precis som jag var världens mest långsamma cyklist.

Detta fick mig att ge järnet på cyklen. Jag gav allt, för denna irriterande killen skulle få sig en omgång. I den kommnde uppförsbacken tog jag igen på honom. Jag körde om och fortsatte sedan trappa på för att han inte skulle lyckas köra om mig för andra gången. Jag kände hur han flåsade i nacken på mig men jag gav mig inte. Han skulle inte om. Och han lyckades inte heller. När jag skulle svänga ner till mig så såg jag honom långt borta trampades med andan i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0