Dator

Nu ska ni få höra. Som ni kanske kommer ihåg så lämnade jag ju in min dator till Media Markt i Lund i slutet av juli och jag berömde dem så för de var så trevliga och duktiga. Jag är snart beredd att ta tillbaka det.

De sa att det skulle ta ungefär en månad innan dator var klar. Men förra veckan när jag fortfarande inte hört något så ringde jag dit. Då visade det sig att datorn varit klar sedan den 16 augusti. Och att de då skickat ut sms om att den var klar. Detta sms har jag inte fått. Jag vet sedan förra året, då datorn också lämnades in, att det var problem med den tjänsten även då trots att de har rätt nummer. Igår åkte jag ialla fall och hämtade min efterlängtade dator.

Datorn hade fått en ny hårddisk, så nu var ju faktiskt hela datorn nästan helt ny. Tycker dock det är lite märkligt att de bytat hårddisken, när det var laddningen som det var fel på. Men jag är ju inte så insatt i tekniken så jag lämnar det.

När jag kom hem och startade datorn så reagerade jag direkt. Bakgrundsbilden var kvar, alla bilder, samt alla program var kvar. Och dessutom så fungerade fortfarande inte laddningen. De har ju inte lagat den, så Ikväll får jag köra dit igen, och då ska de få veta ett och annat för nu är jag riktigt irriterad på detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0