Italien

Vid poolen.

Matilda med en god drink i handen.

Jag solar.

Matilda hänger på Nemo.

Vårt hotell.

Jag på Nemo.

Solstolarna vid poolen.

Jag i min sexigt guldiga bikini.

Längs strandpromenaden och centrum i Terracina.

Marknad.

En av alla katter.

Mopeder var där gott om.

Stranden.

Felparkerad.

Terracina centrum.

Hund som åker moped.

Solnedgång i Terracina.

Jag utanför ett myigt café.

Matilda framför ett av deras roliga träd.

En kväll var vi på vinprovning.

Vinprovning på Sant Andreas vingård.

Druvorna.

Ägaren av gården, samt provningen.

De olika vinderna vi provade.

Sen åt vi middag på en restaurang ute på landsbygden.

Berg och landet.

En dag åkte vi till Rom för en heldag där.

Matilda inne i S:t Petri kyrkan.

Jag.

Kyrkan.

En nunna som har bråttom.

Vackert.

I Vertikanstaten.

S:t Petri kyrkan.

Vertikanstaten.

Colosseum.

Colosseum från en annan vinkel.

Ruiner.

Fontana di trevi.

Vi vid fontänen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0