Sierska

Är det någon som känner till en bra sierska eller medium? Jag skulle vilja ha vägledning om min framtid nämnligen.. Inte om död och liknade mer om familj, barn, jobb osv. Har ni hört talas/provat någon som är bra så får ni gärna meddela. Förstår om svar uteblir då detta inte är så vanligt, men OM så tack!

Har tittat på internet och hittat christeldahlin.com som verkar väldigt bra och har fått goda recensioner. Kan det vara värt att testa kanske. Eller kommer jag bli mer nojig än vad jag redan är?



Har faktiskt varit i kontakt med en sierska en gång i mitt liv. Det var via mail, och man fick ställa EN fråga för en viss peng. Min fråga handlade om mitt och Rs förhållande skulle hålla under de 10 månaderna som han skulle jobba i Stockholm. Och ja, det skulle hålla under den tiden, fick jag som svar.. Vilket det också gjorde. För nästan på dagen efter tio månader så tog det slut.. inbillning eller inte. Men hade jag betalt mer så kanske jag hade fått reda på fortsättningen också..

Kan det vara svaret som omedvetet drog oss in i tankarna att bryta upp eller var det bara så det skulle vara. Om jag nu går och spår mig, kommer jag omedvetet styra hela mitt liv åt det håll som sierskan säger, eller är det redan förutbestämt?

Kommentarer
Postat av: Maria

Finns ngn i Staffanstorp som ska vara bra=) Puss

2010-09-13 @ 19:24:29
Postat av: Johanna

Ja, det är nog Christel Dahlin.. hon har i Staffanstorp!

2010-09-13 @ 19:30:53
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Maria

Aha okej=)

2010-09-13 @ 19:45:30
Postat av: Gun

Kära lilla Johanna,



Varför inte bara leva i nuet och låta framtiden komma när den kommer? Varför denna brådska att "få veta" (??) vad som händer härnäst?

Livet pågår JUST NU och HÄR, INTE där framme och sen!

Och finns det verkligen någon annan där ute som kan veta hur mitt liv ska se ut?? Kan jag inte bara få upptäcka det själv och fatta beslut under vägens gång? Ja, du känner ju "Tant Gun" så du förstår säkert mitt inlägg. Självklart gör du som du vill men jag tror att man undermedvetet påverkas av saker som sägs, oavsett om de är harmlösa och rätt generella. Blir inte livet lite mer spännande om man inte vet så mycket utan tar det lite mer som det kommer?

KRAM!

2010-09-16 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0