Söker boende

Praktiken närmar sig och jag måste börja ta tag i det. Just nu har jag ingen aning och är öppen för det mesta. Dvs. vart som i Sverige är faktiskt intressant. Jag kan välja ett säkert kort, som Lund eller Malmö men jag är ung och vill vidga mina vyer. Och finns möjlighet till förändring tar jag gärna den.

Därför undrar jag om det finns någon eller någon som känner någon som kan tänka sig att hyra ut en lägenhet till mig någonstans i Sverige from. vecka 46 och 10 veckor fram. Främst i veckorna och men kanske också någon helg. Därefter kan jag söka mig en praktikplats. Förstår om det i princip är omöjligt, men frågar man inte så vinner man inte :-)



Kommentarer
Postat av: simone

men så sött :D

2010-09-23 @ 17:26:46
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0