Valvaka

Antingen är det någon som sitter och uppdaterar min blogg konstant nu ikväll eller så är det flera stycken olika som är inne och besöker. För så många klick som min blogg haft idag har jag inte sett tidigare. Vilket är kul!

Valvakan har jag följt sedan det började sändas. Jag tittade först på TV4 men tröttnade när de jämt och ständigt gick till reklam eller avbröt mitt i en diskusion. För mig blev det istället SVT, betydligt bättre.

Läget just nu är att den blå sidan får 173 mandat, rödgröna 156 och SD 20 stycken. Hör också att Sverigedemokraterna ökat i Skåne, hela 10 procent har de än sålänge. Men än sålänge är ingenting klart än. Vi väntar med spänning, även ifall det lutar åt att Fredrik Reinfeldt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0