Det blir inget jobb

Det verkar som att de två parter som påverkar mitt eventuella nya jobb inte kommer överrens. Detta betyder att jag inte kommer få jobbet. Jävligt tråkigt. Jag som hade hoppats säga upp mig från Manpower idag.

Nu mistar jag Posten och även ett jobbsom kunde gett mig massor med erfarenheter och kunskap. Fan!

Ikväll ska vi ett gäng från Posten ut och äta på Elysee. Tidigare i veckan har jag sett fram emot det, men inte idag. Bara tanken på att gå ut och kanske ha en trevlig kväll med personer som jag om tre veckor inte kommer träffa längre, gör mig faktiskt en aning sentimental.

Kommentarer
Postat av: Sockret

Ville bara säga att jag (och säkert flera andra) saknar dina härliga inlägg här på bloggen :)

Hoppas du har en härlig söndagskväll framför dig och att resten av helgen varit toppen!

Kramis

2011-05-08 @ 17:29:02
URL: http://sockret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0