Fredagsfräckis

Eftersom jag åker tidigt imorgon så kommer fredagens fräckis idag:


En kille går till affären för att handla och noterar att en mycket attraktiv kvinna vinkar på honom.

Hon säger "Hej på dig"!

Han blir lite ställd därför att han inte kan placera var han sett henne förut.
Så han säger: "Känner du mig?"

Hon svarar: "Jag tror att du är far till en av mina ungar"

Nu vandrar hans minne tillbaks i tiden till den enda gången han varit otrogen mot sin fru.

Han säger: "Men herregud! Är du den där strippan från min svensexa som jag satte på på biljardbordet medan alla mina kompisar såg på, och din väninna smiskade på mig med en våt purjolök"?

Hon tittar på honom lugnt och säger: " Nej, jag är din sons lärarinna i skolan ....
 "

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha denna känner jag igen;) Puss

2011-04-07 @ 19:38:26
Postat av: Lisbeth

Tack Johanna. Helgen räddad...:). Ha en jättetrevlig London-tripp. Kram

2011-04-07 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0