Påskmiddagen

Igår hade jag påskmiddag och det blev så mysigt. Tyvärr glömde jag ta bild på maten, men jag hade bullar, olika ostar, sill, ägg, lax, skink & brocollipaj och köttbullar. Och till efterrätt blev det en påskbakelse i form av en rulltårtsbit med grädde och persika. Jag hade en jättetrevlig kväll med alla mina goa vänner samlade (tyvärr var Maria sjuk).

Nu ska jag iväg och jobba sen ikväll är det ishockey, Sverige - Ryssland på Malmö Arena.


Värdinnan, med något lång lugg ser jag.

Samlade.



Matilda är pysslig och hade gjort detta blomsterarrangemang.

Blommor och bubbel från underbara vänner!

Matilda pysslade mer, dekorationer till blommorna.

Och ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0