Pluggdag

Imorse efter att fått ett mail från min lärare bestämde jag mig för att vara hemma från Posten idag. Jag kände att rapporten jag skriver på måste få fokus. Jag begav mig till Malmö stadsbibliotek och Malmö högskolas bibliotek och lånade flera böcker. Hem och satte mig i solan och började strukturera upp arbetet. Jag fick gjort massor och är väldigt nöjd. Fortsatte även under dagen med att måla mina byråar och även mitt lilla hallbord. Det blir riktigt fint.

Dagen och kvällen avslutades med ett glas vin på Lilla Torg med fina Frida N!




Kommentarer
Postat av: Frida N

Ser ju knaonfint ut med målningen!

Bra jobbat där! ;)

2011-04-20 @ 08:15:46
Postat av: Sanna

så duktig du är!! komma hem till mig och måla vår hall när du ändå är i målartagen? ;)



ses ikv!

puss

2011-04-20 @ 10:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0