Trött

Min klocka ringde klockan 03.30 imorse, då var jag inte vid medvetandet. Stängde av klockan i sömnen och fortsatte sova. Som tur var ringde den tio minuter senare. Upp och hoppa. Det är en speciellt känsla att gå upp mitt i natten för att köra och jobba (eller för att vara korrekt, praktisera. Jag både jobbar och praktiserar på Posten, men i fem veckor till praktiserar jag mest.) Och inte har jag vaknat heller på hela dagen. Efter ett halvt dygn vaken är jag fortfarande helt väck. Kanske beror det på att jag inte är van vid att jobba tider som dessa? Eller att jag endast sov i drygt fyra timmar i natt. Och enligt mina kollegor ska man inte sova nu. Det gör inte dem. Men jobbet är kul, jättekul. Älskar Posten!

Nu bakar jag bröd, allt för att inte somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0