London


På Kastrup en tidig fredagsmorgon.

Marit under vår spontana lunch.

Kerstin vid en glittrig sko under shoppingrundan.

På shopping.

Vårt hotell.

Marit och min säng efter en dags shopping.

Fördrink på vårt hotellrum.

Jag och Marit på restaurang.

Postlådan.

Marit under frukosten.

God frukost.

Jag.

Kerstin när vi var påväg in till city.

Buss.

Tunnelbanan en vanlig lördag.

Postbil.

"Den blå dörren" i Notting Hill.

Blommor.

Portobello marknad.

Jag med mina nya solglasögon.

Vinlunch.

Marit som njuter i solen.

Jag och Kerstin mätta och glada.

London Eye.

Solig Big Ben.

Träd som blommar.

Big Ben och parlamentet.

London Eye.

Toppen av klockan.

Hovstallet.

St. James Park.



Ekorre på fågelholk.


Svart svan.

Förberedelser inför bröllopet.

Buckingham Palace.

Bröllopsförberedelser.

Avspärrningar.

Vin och öl på engelsk pub.



Pausar i solen.

Indisk mat.









Kvällen vid Big Ben.

Påväg hem till hotellet.





London Eye upplyst på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina bilder! Ser ut som ni har haft en toppenresa! Puss

2011-04-11 @ 07:56:26
Postat av: Frida N

Vilka härliga bilder!!!

Ser verkligen ut som en härlig resa och jag blir supersugen på att åka till London! :)

2011-04-11 @ 08:03:55
Postat av: Matilda

vilka underbara bilder :)

tack för de superfina kläderna!! Puss

2011-04-12 @ 12:41:42
Postat av: Kerstin

Vad härligt vi hade det!!! Måste få alla dina och Marits bilder, märkte att jag inte tagit många alls... =(

2011-04-14 @ 07:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0