Besök av Elin

Efter att Matilda slutat på sitt jobb idag skulle hon till Burlöv Center för att byta något på sin telefon. Och eftersom Elin är i Lund hos mamma så passade både hon och jag på att följa med. Vi tre kusiner fick en mysig eftermiddag tillsammans!

Jag gjorde dessutom bästa klippet på Coop Forum, tror jag ialla fall, har ju inte smakat på köttet än. Jag köpte blandfärs som kostade 59.90 kronor/kilot. Storlekarna på förpackningarna vägde ungefär 1,5 kilo styck. Dock var förpackningen jag fick tag på felmärkt och enligt etiketten skulle den bara innehålla 0,5 kilo. Den såg identisk ut med de andra förpackningarna. Men jag fick det för trefjärdedelar av priset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0