Fridas födelsedag

I går var jag på födelsedagsfest hos Frida, och det var så kul! Längesedan jag skrattat så mycket som jag gjorde då :) Roligt också att träffa flera av Fridas vänner, vilka var jättetrevliga!

En grym kväll som inte kunde sluta bättre, Björn Skifts i egen hög person på en av Malmös gator. Frida fick äran att bli fotograferad tillsammans med honom, och ja, jag är avunsjuk. Björn är stor, och som en av tjejerna sa "Det är ju Björn Skifts- vilken grej alltså" Ja, jag kan inte annat än hålla med!


Fridas present, örhängen och en liten ask.



Min något panik-egen-klippta lugg.

Kvällens outfit.

Fina födelsedagsgrisen!

Gästerna.

Sång för Frida.


Kommentarer
Postat av: Frida N

Såå kul att du kom och kvällen belv ju toppenlyckad.

TACK för de fina örhängena, de sitter kvar och lär ffår göra tills jag ev tappar en av dem ;)

2011-02-20 @ 12:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0