Ikea och fåtölj

Var och hämtade gratis-fåtöljen som jag fann på Blocket och visst var den lite sliten men annars i fint skick. Därför köpte jag svart tyg på Ikea som den ska kläs om med samt randigt och organge tyg till kuddarna som ska vara i soffan och fåtöljen. Kommer få en helt ny fåtölj och massor av kuddar för nästan inga pengar alls och som dessutom kommer sätta färg på mitt vardagsrum! :)


Tygerna.

Fåtöljen och Stures nya plats. Fick med dyna och kudde också.

Köpte en mandelkaka med mig hem också som vi precis
tagit ut från frysen och fikat med.


Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer bli superfint! Men, du skulle ju säga till ifall du skulle till ikea =(

2011-02-01 @ 21:19:11
Postat av: Maria

Perfekt! Kommer bli snyggt:) Mandeltårtan ser inte helt fel ut;) Puss

2011-02-02 @ 08:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0