Ingen huvudvärk idag

Godmorgon,

Idag är det första dagen på en vecka som jag inte har tagit någon tablett mot huvudväken. Inte än ialla fall :) Och det känns så skönt!

Ikväll får jag fikabesök av Frida J och Sanna och det är verkligen efterlängtat eftersom jag inte träffat dem på snart två veckor :( Ska bli kul att höra vad de tycker om min lägenhet då de inte sett den mer än på bild! Men jag tror de kommer tycka den är fin. För det tycker faktiskt de flesta som varit där och för att den är det också :)

Nej, dags att plugga!


Kommentarer
Postat av: Frida J

Haha läste först "finbesök", jaja man läser det man vill;-) Ses snart gumman puss

2011-02-17 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0