Klädd

Jag vaknade klockan sex imorse med huvudvärk och den har sedan dess suttit i hela dagen. Oavsett vad jag har provat med har den inte släppt. Jag tog en ibumetin efter frukost och vanligtvis brukar det släppa då. Men två timmar efter hade den inte släppt då tog jag en panodil och sedan efter ytterliggare två timmar tog en panodil till. Jag tog också nässpray, både kortisonspray och vanligt nässpray eftersom jag känner mig tjock i bihålorna, tänkte att det kanske skulle hjälpa. Jag åt mat och en kaka för att se om det var sockerbrist och jag har drack mänger av vatten. Men inget hjälpte. Det känns bättre efter lite vila men inte bra. Jag har inte tidigare haft ont i huvudet såhär länge men jag har fått tips om treo och ska köpa det så jag har det hemma framöver.

Idag har jag och mamma klätt om min fåtölj (eller främst mamma eftersom jag mer varit som ett kolli) och den blev verkligen fin! Kudden till fåtöljen blev också sydd så nu är det bara kuddarna till soffan kvar!

Före:






Efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0