Middag med Matilda och Fredrik

Ikväll var Matilda och Fredrik på middag hos mig. De var så snälla och hjälpte mig mycket med flytten och för att visa min tacksamhet bjöd jag de på middag. Sen kan tyvärr inte Matilda komma på inflyttningsfesten jag ska ha, därför fick vi tre ha en egen liten "fest" ikväll.

Matilda.

Matilda och Fredrik.

Blomkålssoppa till förrätt.

Hjärpar med ädelost, potatis (till Matilda och Fredrik), sallad och sås.

Sen hjälpte Fredrik mig att få upp min kökslampa och det blev riktigt bra.

Deras efterrätt, kladdkaka med chili och kaffe, mini cupcakes och lantpepparkaka.

Min efterrätt.

Mina inflyttningspresenter från dem, mysig ull och fleecefilt och
äppelmust från Kivik med Kungliga loggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0