Officiellt Postenanställd

Mitt förmånskort från Posten kom idag och därför kan jag numera titulera mig som en riktig postis. Friskvårdsbidrag och rabatter i mängder :) Trivs bra på Posten, dock har jag varit utan jobb denna vecka. Men jag hoppas det sätter igång snart igen. Just nu går jobbet mest ut på att åka med chaufförerna och se hur de arbetar samt att se allt med nya ögon. Jag tycker det är ett toppenjobb som passar mig väldigt bra! Senare får vi se hur detta utvecklas. Planerna från början var att det skulle vara en form av utbildartjänst men jag antar att det ger sig med tiden. Ska jag bli som de flesta på Posten så lär jag ju inte ha någon brådska därifrån:)

Ska strax cykla upp till stan och köpa födelsedagskort till Frida N, hon ska nämligen ha födelsedagsfest ikväll :) Måste även köpa tejp så jag kan slå in presenten då det saknas här hemma. Visar presenten här senare, efter att Frida fått den!

Kommentarer
Postat av: rogan

jag har bara varit däri tio år så man e nästan nybörjare på posten

2011-02-19 @ 14:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0