Tv bänk

Jag hittade precis en tv bänk på Blocket som jag letat efter och som är i samma serie som mitt soffbord, Ikeas Lack. Ska hämta den på söndag (om nu inte han också bestämmer sig för att behålla den eller säljer den till någon annan, som de flesta på sista tiden valt att göra när jag hittat något på Blocket). Och det bästa är att jag ska få denna av Maria och Lasse i inflyttningspresent ♥

Han som säljer den bor vid Trianglen och då är min fråga om jag ska gå dit på söndag och sedan gå hem med det, om jag orkar det? Eller om jag ska ta bussen, men den stannar inte i närheten eller om jag ska köra men där är inga bra parkeringsplatser. Stort dilemma! Men om någon skulle ha tid att hjälpa mig bära hem en tv bänk från Trianglen till Nobel på söndag, hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0