Föräldrarna i Malmö

Jag fick besök ikväll av mamma och pappa. Vi åt tiki mazala med kött och ris och sallad. Till efterrätt blev det vit kladdkaka med passiongrädde. Gott! Kan tyckas att jag har besök var och varannan kväll och så är det faktiskt. Men för mig är det roligt att ha besök och kunna bjuda igen för allt jag blivit bjuden på tidigare. Sen är det en övergångsfas också att kunna anpassa sig själv till att leva ensam igen.

I eftermiddags var jag på 2 kronor och hittade en pall för 95 kronor. Dock var den i behov att kläs om och det var mamma gullig och gjorde till mig. Eftersom fåtöljen (den röda som jag hittade på Blocket) så småningom kommer bli svart fick pallen bli i samma färg.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0