Stockholm


Vi åkte första klass upp och då serverades det frukost.

På tåget.

Vårt hotell.

Vi promerade in till stan på lördagen.

Tiggande staty.

Vi.

Platsen där självmordsbombare sprängdes.

Vi fick besök senare under kvällen av Nous.

Frida, Nous och jag innan vi gick ut.

Frida och Nous på vårt hotellrum.

Frida och jag på Chill på söder.

Frida och Nous på Götakällare.

Frida och jag.

När vi skulle gå, kom E-type.

Söndagen och påvägen in till stan.

Underbara Stockholm!

Jag.

Lunchdags.

Jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Såå underbar resa!!! Vill resa med dig snart igen, vi får snart börja planera en ny igen tycker jag! :-) Pussssssssss

2011-02-07 @ 19:33:07
Postat av: Johanna

Tack gumman och detsamma! Ny resa får snart planeras :) Puss

2011-02-08 @ 15:21:04
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0