Andra hand

Jag har fått erbjudande om att hyra en lägenhet i andra hand vid Slottstaden i Malmö. Det är en tvåa på 50 kvm och tjejen jag pratade med sa att den var ljus och tjejig. Lägenheten kommer hyras ut möblerat för 5300 kronor i månaden. Jag ska dit och titta på den i eftermiddag sen får jag ta ställning efter det. Jag vill gärna flytta in till Malmö av flera anledningar. Det är en större stad där det händer mer, jag vill kunna gå och ta ett glas vin på Lilla torg utan att behöva ta buss och tåg hem, jag kommer troligtvis jobba i Malmö efter examen och dessutom så har jag väldigt många av mina vänner just i Malmö!

Hyran är i det dyraste, men kan jag jobba på helgerna så borde det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0