Bakning

Imorgon är det min sista dag på Posten för nu. Jag hade tänkt komma runt bakningen eftersom jag inte ska vara hemma ikväll och har istället köpt två chokladaskar som jag tänkte sätta fram imorgon. Men idag när jag kom till jobbet fick jag kommentaren "Då blir det tårta imorgon Johanna eftersom det är din sista dag". Gissa vem som får ställa sig och baka imorgon bitti? Mamma har erbjudit sig att hon kan göra det ikväll, men det tycker jag inte hon ska behöva göra :) Jag tänkte ialla fall göra göra dubbel sats av en kladdkaka och dekorera med chokladknappar. Kan det bli bra?!


Chokladknappar som jag ska dekorera kladdkakan med.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blir hur bra som helst, såå gott=)

2011-01-19 @ 09:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0