Mördad granne

Jag och Sanna vart hemma hos Frida igår, jättemysigt som alltid! Var och köpte till tacos sen lagade vi det och till efterrätt blev det fruktsallad, glass och nötter :) Vi tittade på Let's dance, första avsnittet som jag såg.. och visst var Hannah Graaf grym och dessutom sjukt snygg?! Hörde att hon låg bland de sista i förra veckan.. Heja Hannah!

Nu ska ni få höra vad som hände igårkväll efter att Sanna gått hem.. Vi stod vid ytterdörren och skulle säga hejdå och under tiden vi småprata tyckte jag mig se att Fridas grannes ytterdörr inte var stängd. Dessutom var det en mobiltelefon som ringde två gånger.. det lät som det kom från grannen. Sa till Frida vad jag sett och hon gick också och tittade efter. Då såg hon hur dörren blåste upp.. gahh! 

Vi gick ut på balkongen och Frida tittade över räcket för att se om hon kunde se någon/något i grannens lägenheten. Och jag vet inte vad hon såg egentligen, men hon sa sig se ett huvud i ett fönster. Ni kan tro vi vart rädda, haha!

Jag gick och diskade för att hålla mig sysselsatt och under tiden hann jag fundera på bara det ena och det andra. För just då fanns bara ett alternativ för mig, och det var att personen blivit mördad!

Med med tiden så lugnade vi ner oss och sen hörde jag en dörr smälla igen och ett lås som vreds om. Sen när jag skulle åka hem vart dörren stängd. Vet fortfarande inte varför dörren stod på glänt eller varför telefonen ringde två gånger utan svar och definitivt inte varför Frida tyckte sig se ett huvud i fönster. Troligtvis har allting en förklaring även ifall vi inte vet vilken :)

Jag glömde min kamera hos Frida, så bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0