Hjälp mig, jag är förvirrad

Jag behöver hjälp av alla som under de senaste veckorna umgåtts med mig. Jag köpte en klänning på H&M, en grå/silvrig tubtopsklänning som jag ev. skulle haft på nyår. Men av olika anledningar så passade den sig inte så jag bestämde mig för att lämna tillbaka den. Nu är frågan, har jag lämnat tillbaka klänningen?!

Är det någon som varit med mig när jag lämnat tillbaka klänningen, eller som kommer ihåg att jag nämnt att jag har lämnat tillbaka den? Jag minns inte.. och snart börjar det brinna i knutarna för det "öppna köpet".


En sådan fast grå.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha du är för rolig! Jag minns när ni var på mellandagsrean att du sa att du skulle lämna tillbaka den men glömt den hemma...Sen har jag inte hört att du gjort det. Hmm....Puss

2011-01-03 @ 15:47:31
Postat av: Sanna

hahahah yrpanna-johanna!! hittar du inte den nånstans??

2011-01-03 @ 16:02:31
Postat av: Matilda

jag har för mig att du lämnade tillbaka den lillejulafton när vi var där en snabbis o jag köpte två tunikor som du betalade..?puss

2011-01-03 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0