Längtar ihjäl mig

Jag längtar ihjäl mig till Stockholm eftersom jag inte varit där på ett tag. Skillnad att åka varannan vecka som tidigare men nu är det som sagt ett antal månader sedan sist och dessutom ska jag åka med Frida. Åhh, så kul det ska bli! Ska försöka ragga upp något extra kul som vi kan göra, kosta vad det vill :)

Älskar att åka på weekendresor för det ger en så himla mycket. Framförallt är det underbart att resa och lämna vardagen för några dagar men också för det är så fantastiskt att dela upplevelser och minnen tillsammans med någon. Hoppas detta året kommer bli fullt med weekendresor både inom och utanför Sverige!


På en weekend i London, här på Tower Bridge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0