Packar

Den första dagen som anställd på Posten Logistik gick bra. Fick åka med två chaufförer och lära mig en massa nytt. Mitt arbete kommer till en början vara att åka med chaufförerna och se hur de arbetar och kontrollera så de gör rätt vid hanteringen av handdatorn. När det arbetet är klart ska chaufförerna få den utbildningen som krävs för att effektivisera hanteringen. Om det blir jag eller någon annan som kommer sköta just den utibildningen är ännu inte klart. Jag hoppas och kommer kämpa för att det kommer få vara jag som gör det :)

Ikväll har jag och mamma varit ute i förrådet och hämtat in några kartonger. Imorgon ska jag börja gå igenom dem :) Jag är ledig nu i åtta dagar vilket innebär att jag kan ägna mycket tid åt kommande flytt!

Jag är jätteglad för mitt nya jobb och min fina lägenhet. Imorgon ska vi skriva på andrahandskontraktet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0