Påskrivit

Kontrakten är påskrivna och jag har fått en nyckel. Den andra nycklen ska jag få på söndag, då jag också kommer få ta över lägenheten :)

Mamma tyckte lägenheten var fin, vilket känns jättebra! Jag tog lite foton när vi var där och även pappa och Frida tyckte den var fin! Vi tog en liten runda till Ikea och Jysk när vi ändå var i Malmö. Köpte lite småsaker som skålar, ljuslykta, tavlor och handukar. Ska försöka att inte handla förmycket då jag inte har så mycket pengar. Jag letar på Blocket och bland mina vänner efter vad jag behöver. Jag har bland annat hittat en fotölj på Blocket för 100 kronor, ska titta på den på fredag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Lägenheten var jättefin=) Puss

2011-01-27 @ 10:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0