Stängd dörr

Jag är rädd att jag börjat gå i sömnen igen. Gick ofta när jag var mindre men det är många år sedan sist. Men i natt hände något som jag inte fått svar på än. Eftersom Sture sover i min säng varje natt (det kommer jag sakna fruktansvärt mycket när jag flyttar, finaste katt♥) har jag dörren på glänt så han han gå in och ut som han vill. Imorse när jag vaknade var dörren stängd. Varken mamma eller pappa har stängt dörren och Sture kan omöjligt ha gjort det. Det enda jag kommer ihåg är att jag vaknade 00.41 i natt och tittade på min mobil och har för mig att jag pratade med någon. Men mer än det kommer jag inte ihåg. Och att dörren är stängd är fortfarande en gåta. Börjar bli rädd för mig själv.. och jag som ska bo på fjärde våningen!



Kommentarer
Postat av: AnnieBanani

Sömngågn kan ju triggas av stress. Det kan ju vara somså att du kanske är lite nervös inför flytten? Annars får du kanske prova att testa om du går i sömnen. Typ binda en sytråd tvärs över rummet och se om den är bruten när du vaknar.

Du kommer säkert klara dig bra!

2011-01-28 @ 21:55:44
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0