Nio veckor

Godmorgon,

Ny dag och ännu ett steg längre bort från helgen. Det känns som om allt förflyttar sig mer och mer åt sidan och det känns fantastiskt! Vilket betyder att idag blir en up-dag :)

Jag är hemma från Posten idag eftersom jags ka ner till biblioteket leta upp en bok. Därefter blir det till att börja med finjusteringarna av rapporten för den ska snart lämnas in. Jag kan inte förstå att det har gått nio veckor av min praktik. Nästa vecka, är sista veckan. Nästa vecka är också då som jag tillsammans med mina chefer på Posten ska diskutera min eventuella framtid där. Det finns tydligen planer för mig. Men det tänker jag inte berätta om här förrän allting är klart (vill inte ta ut någonting i förskott). Men OM det blir som vi tänkt, vilken skjuts in i logistikträsket det kommer bli!

Nej, ska faktiskt hoppa ner och sova lite frukost nu.. återkommer senare idag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hur sover man lite frukost gumman? Haha Puss

2011-01-11 @ 10:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0