Tjejmiddag

Ikväll kommer Postentjejerna till mig på middag. Jag har lagat mat och varit igång hela dagen men gott blir det. Ska strax hoppa in i duschen, måla naglarna, platta håret, sminka mig och klä på mig sen kommer dem :)

Flyttlasset till Malmö kommer gå imorgon eftermiddag. Åtminstonde alla kartonger, påsar och möbler. Det andra som kläder och skor kan jag ta senare i veckan. Börjar bli nervöst.. det är nära nu!
Så om ni inte ska titta på handbollen imorgon eftermiddag, kom och hjälp mig att bära! Lättast om ni redan är i Malmö då vi har fullt i bilen från Lund. Pappa kommer inte kunna vara med eftersom han inte får bära efter sin operation. Mamma har ont i sin fot och kan därför inte gå mer än nödvändigt (hon ska operaras på onsdag). Ju fler vi är dessto fortare kommer det att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0